Najbolja tehnologija je ona koju ne primećujete. Ona koja radi brzo, tiho i pouzdano – baš kada vam je najpotrebnija. Upravo tu filozofiju zastupa kompanija Monri Payments, deo Payten grupacije, koja zauzima sve značajnije mesto na tržištu digitalnih plaćanja jugoistočne Evrope, s ambicijom da postane ključni tehnološki partner trgovcima u svakodnevnim transakcijama.

Prisutan na devet tržišta i sa više od 15.000 aktivnih trgovacaMonri svakodnevno obradi gotovo milion transakcija. Samo u 2024. godini, ova kompanija je procesuirala više od 350 miliona transakcija u ukupnom prometu koji premašuje 6 milijardi evra. Ove impresivne brojke samo potvrđuju rastući značaj Monrija na tržištu, ali i sve veće poverenje koje kompanija uživa među trgovcima, velikim i malim, u regionu.

U srcu Monrijeve filozofije je, takođe, i jednostavnost – kako za krajnjeg korisnika, tako i za trgovce. Njihov vodeći proizvod, tzv. „single POS” terminal, objedinjuje sve funkcionalnosti u jednom uređaju, čime eliminiše potrebu za višestrukim terminalima na jednoj kasi – česta slika u velikim trgovinskim sistemima. Time ne samo da se štedi na prostoru i resursima, već se pojednostavljuje i proces plaćanja, što je ključno za efikasnost poslovanja.

„Naš cilj je da budemo ‘one-stop-shop’ za trgovce. Da na jednom uređaju omogućimo naplatu iz bilo kog platnog sistema, bilo da je u pitanju kartica, mobilni telefon, QR kod ili beskontaktno plaćanje”, kaže Nikola Mehandžić, direktor kompanije Monri Payments.

Ovaj pristup ne samo da pojednostavljuje proces plaćanja, već omogućava trgovcima da se fokusiraju na poboljšanje korisničkog iskustva, bez potrebe za prilagođavanjem različitim tehničkim rešenjima.

Ovaj „sve u jednom” pristup nije samo tehnološko rešenje – to je transformacija korisničkog iskustva. Mehandžić ističe da korisnici danas zahtevaju brzinu, pouzdanost i integraciju. U eri digitalnih tehnologija, kada korisnici očekuju besprekornu uslugu, Monri nastoji da odgovori na te izazove nudeći rešenja koja se mogu lako integrisati u postojeće poslovne sisteme.

„Tržištu je nedostajao partner koji u isto vreme nudi tehnološku snagu i lokalnu ekspertizu. Zato smo pod jedinstvenim Monri brendom okupili sve te kvalitete i stvorili sistem koji se prilagođava potrebama korisnika, a ne obrnuto”, objašnjava on. Ovaj pristup omogućava Monriju da ostane konkurentan na tržištu, nudeći fleksibilnost koja je ključna u brzom svetu digitalnih plaćanja.

Monrijev značaj prepoznale su velike kompanije, koje su među prvima usvojile „single POS” rešenje u Srbiji, koristeći njegove terminale u brojnim maloprodajnim objektima. Pored fizičkih lokacija, Monri aktivno razvija e-commerce rešenja. Njihov sistem omogućava potpunu integraciju u webshop, bez preusmeravanja korisnika, kao i podršku za lokalne metode plaćanja, čineći proces online kupovine jednostavnijim i sigurnijim.

„Naš tipičan korisnik danas može biti i lokalni kafić, i velika e-commerce platforma. Ali ono što ih povezuje je potreba za stabilnim, skalabilnim i personalizovanim rešenjem”, kaže Mehandžić i dodaje da Monri u narednim godinama vidi sebe kao glavnog tehnološkog partnera i za rastuće startape, digitalne platforme i javne servise koji prelaze na beskontaktna i bezgotovinska plaćanja.

Mnoge usluge koje su ranije zahtevale više koraka ili fizičku interakciju, danas se mogu jednostavno obaviti zahvaljujući našim rešenjima. Na primer, kroz integraciju sa Drive.Go aplikacijom kompanije NIS, korisnicima je omogućeno da obave plaćanje goriva direktno putem mobilnog telefona, bez potrebe da ulaze u objekat. Na taj način se stvara potpuno beskontaktno i efikasno korisničko iskustvo,” ističe Mehandžić. Ovakav pristup je posebno značajan u sektorima kao što je maloprodaja goriva, gde su brzina, praktičnost i sigurnost ključni faktori u zadovoljstvu krajnjih korisnika.

Kao kompanija koja neprestano inovira i usmerava svoje resurse na tehnološke promene, Monri Payments ne samo da prati trendove, već ih aktivno kreira, stavljajući akcenat na razvoj novih usluga i integracija koje korisnicima olakšavaju svakodnevne transakcije.

Ceo članak možete da pročitate na sajtu Nova Ekonomija, kliknite na link.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *